Admus, administrator nieruchomości

Pierwszy budynek osiedla, wybudowany w 2017 roku i mieszczący się pod adresem ul. Instalatorów 5.
Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » wtorek 09 lip 2019, 13:18

Jakie są Wasze doświadczenia z Admus, administratorem naszej nieruchomości, który zastąpił Altiplano? Jak dla mnie jeden pies, zachowują się tak samo - wymijające odpowiedzi, olewanie tematów, nic nie potrafią załatwić. Próbuję od wielu tygodni, czasem miesięcy uzyskać odpowiedzi na pytania w sprawach: problemów z wentylacją, odoru z kanalizacji, montażu klimatyzacji, parkowania na wyjeździe z garażu itp. Totalna olewka, wszystko cisza, e-maile bez odpowiedzi itp.

Największą aktywność administratora nieruchomości firmy Admus zanotowałem kiedy trzeba było cenzurować forum, po tym jak opublikowałem umowę zawartą pomiędzy wspólnotą, a portiernia - gdzie było czarno na białym, że portiernia nic nie ma wspólnego z ochroną i właściwie nic nie robi, a każdy płaci za to w czynszu koło 100 zł każdego miesiąca.
PS. Umowę z forum usunąłem, a za to dałem link do systemu do którego ma dostęp każdy mieszkaniec, a przynajmniej powinien mieć dostęp. Nie wchodzę nawet na kwestie, iż jest to całkowicie OK, a umowa nie zawiera zapisów o zachowaniu poufności jej treści itp.

Podsumowując, zmieniliśmy administrację i nic z tego nie wynika, dalej jest jak było, to co było źle to dalej jest i nic się na lepsze nie zmienia.

Julita1234
Posty: 70
Rejestracja: środa 30 sie 2017, 07:47
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 5 (100-128)

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Julita1234 » środa 10 lip 2019, 10:12

Za Altiplano to bylo codziennie posprzatane na klatkach i w windach, kosze na smieci puste, teren wyplewiony z chwastów i zielona trawa, a teraz to mamy porośnięte wokolo chwasty a rosliny i trawa wysycha (podobno oszczednosci na wodzie), tylko kto za to odpowiada, zobaczycie później jakie będą koszty nasadzenia roslin i trawy (chyba zdecydowanie wieksze niz te oszczednosci na wodzie)

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » środa 10 lip 2019, 17:31

Warto też dodać, że Admus wyszedł z uchwałą na zgodę w sprawie sprzedaży alkoholu w lokalach usługowych :) :arrow: viewtopic.php?f=2&t=339

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » czwartek 11 lip 2019, 19:16

Wydzielony wątek z zielenią na patio :arrow: viewtopic.php?f=2&t=360

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » piątek 19 lip 2019, 00:38

W ciągu 7 miesięcy mieliśmy, w ramach oszczędności (?), mycie garażu 5 razy: 19 grudnia, 4 lutego, 26 lutego, 3 kwietnia, 17 lipca.

reno16@o2.pl
Posty: 22
Rejestracja: wtorek 20 cze 2017, 23:28

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: reno16@o2.pl » piątek 19 lip 2019, 10:06

Mycie garażu wykonywane jest w ramach umowy z firma sprzątająca i nie jest usługą dodatkowo płatną...

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » piątek 19 lip 2019, 10:21

reno16@o2.pl pisze:
piątek 19 lip 2019, 10:06
Mycie garażu wykonywane jest w ramach umowy z firma sprzątająca i nie jest usługą dodatkowo płatną...
Przecież to oczywiste, że ilość mycia garażu ma wpływ na cenę usługi i nasze miesięczne opłaty.

reno16@o2.pl
Posty: 22
Rejestracja: wtorek 20 cze 2017, 23:28

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: reno16@o2.pl » piątek 19 lip 2019, 10:43

Była o tym mowa na zebraniu ze zostało wynegocjowane z firma sprzątająca mycie garażu raz w miesiącu w sezonie zimowym oraz na życzenie administracji w sezonie letnim bez dodatkowych kosztów...

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Admus, administrator nieruchomości

Post autor: Adam » piątek 19 lip 2019, 10:47

reno16@o2.pl pisze:
piątek 19 lip 2019, 10:43
Była o tym mowa na zebraniu ze zostało wynegocjowane z firma sprzątająca mycie garażu raz w miesiącu w sezonie zimowym oraz na życzenie administracji w sezonie letnim bez dodatkowych kosztów...
Nie ma czegos takiego, oczywiscie, ze sa koszta, tylko zamiast robic inne prace to myja garaz.

Polecam watek z portiernia, gdzie mozna zapoznac sie z umowa, ktora wspolnota ma z "ochrona", jak ta usluge nazywa Admus nawet rozmawiajac telefonicznie i tak samo oznaczajac w dokumentach rozliczeniowych z mieszkancami. W skrocie placimy 150 tys za nic, brak sensownych obowiazkow, ktore generalnie pokrywaja sie z tym co powinna swiadczyc firma Admus jako administrator nieruchomosci.

To co mowia i przekazuja to jedno, a rzeczywistosc jest zupelnie inna, nikt za darmo nie robi - nie wierz w to. To robienie z ludzi idiotow w ten sam sposob, zeby czasem nic nie robic, nie stwarzac sobie problemow jak zmiana dostawcy uslugi i negocjowanie umow itp, a w/w watek portierni-ochrony jasno to potwierdza. Jesli ktos cos takiego opowiada na zebraniu to serio, przeciez to nawet nie ma ekonomicznego uzasadnienia ;). Wystarczy zobaczyc jaka jest powierzchnia garazu i jakie sa stawki mycia za m2, kazde mycie idzie w tysiacach - nikt gratis takiej uslugi nie robi, tylko kosztem czegos innego.

Odpowiedz