Internet

Pierwszy budynek osiedla, wybudowany w 2017 roku i mieszczący się pod adresem ul. Instalatorów 5.
Nygus86
Posty: 557
Rejestracja: niedziela 12 lut 2017, 18:49
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 4 (74-99)

Re: Internet

Post autor: Nygus86 » piątek 14 cze 2019, 11:51

Mają niezłe sposoby na rozładowanie kolejek z reklamacjami i zwrotami 😂😂😂

Dodając pseudoakwizytora podszywającego się pod UPC i namawiającego na ofertę MM to jest nowy wymiar obsługi klienta. Satysfakcja gwarantowana.

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Internet

Post autor: Adam » piątek 14 cze 2019, 12:36

Nygus86, a Ty jak rozwiązywałeś umowę i zwracałeś sprzęt?

Nygus86
Posty: 557
Rejestracja: niedziela 12 lut 2017, 18:49
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 4 (74-99)

Re: Internet

Post autor: Nygus86 » piątek 14 cze 2019, 13:26

Najpierw pojechałem zawieźć świstek z rozwiązaniem umowy i odstalem w kolejce bo wg ich konsultantów nie mogłem tego zrobić e-mailem tylko osobiście... Następnie chyba do 3 dni po zakończeniu umowy musiałem jechać kolejny raz i zdać sprzet bo również przez telefon się dowiedziałem że tak jest sprawniej (bo niby muszą sprawdzić kompletność sprzętu i czy nie uległ awarii) i odstać 1,5 h w kolejce.

Ciekawostką jest fakt że jak już tam byłem to 90% petentów była w kolejce do rozwiązania umowy/problemy techniczne albo zadania sprzętu.


Nygus86
Posty: 557
Rejestracja: niedziela 12 lut 2017, 18:49
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 4 (74-99)

Re: Internet

Post autor: Nygus86 » sobota 15 cze 2019, 11:11

Oby ci poszło tak łatwo i sprawnie jak tam piszą.

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Internet

Post autor: Adam » środa 19 cze 2019, 12:27

Trzeba zrobić zwrotne potwierdzenie odbioru na którym na frontowej stronie pisze się coś ala "skuteczna umowa wypowiedzenia z końcem okresu promocyjnego, kompletny zestaw routera z zasilaczem".
Multimedia pisze:Informuję, że rezygnację w formie pisemnego oświadczenia, z własnoręcznym podpisem Abonenta należy przesłać na adres: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia listem poleconym. Obowiązuje data wpływu rezygnacji do Biura. Umowa Abonencka może być rozwiązana przez Abonenta z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Multimedia pisze:Uprzejmie informuję, że wraz z modemem należy zwrócić zasilacz.
Uprzejmie proszę o przesłanie sprzętu paczka na adres: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia.

Kamyki
Posty: 249
Rejestracja: sobota 15 lip 2017, 16:51
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 2 (31-48)

Re: Internet

Post autor: Kamyki » czwartek 11 lip 2019, 11:27

Nygus86 pisze:
piątek 14 cze 2019, 13:26
Najpierw pojechałem zawieźć świstek z rozwiązaniem umowy i odstalem w kolejce bo wg ich konsultantów nie mogłem tego zrobić e-mailem tylko osobiście... Następnie chyba do 3 dni po zakończeniu umowy musiałem jechać kolejny raz i zdać sprzet bo również przez telefon się dowiedziałem że tak jest sprawniej (bo niby muszą sprawdzić kompletność sprzętu i czy nie uległ awarii) i odstać 1,5 h w kolejce.

Ciekawostką jest fakt że jak już tam byłem to 90% petentów była w kolejce do rozwiązania umowy/problemy techniczne albo zadania sprzętu.
Wczoraj dzwonił do mnie pan z multimedii ws. przedłużenia umowy. Usłyszałem 129/mc i umowa na 2 lata.. Nic taniej się nie dało, nie mówiąc już, by było taniej, niż obecnie mam (87 pln). Szybko przeszedłem do kwestii rozwiązania umowy, pan kilkukrotnie potwierdził podczas rozmowy, że można to zrobić również telefonicznie, dzwoniąc na 244244244. Ciekawe ;)

Nygus86
Posty: 557
Rejestracja: niedziela 12 lut 2017, 18:49
Numer budynku i klatki: bud 1, kl 4 (74-99)

Re: Internet

Post autor: Nygus86 » czwartek 11 lip 2019, 11:31

Powodzenia 😁

Awatar użytkownika
Adam
Posty: 1300
Rejestracja: środa 17 sie 2016, 19:10
Numer budynku i klatki: bud 1

Re: Internet

Post autor: Adam » czwartek 11 lip 2019, 12:15

Nie rób telefonicznie bo nie będziesz miał dowodu, a z tego co obserwuję to ta firma nie jest poważna.
Adam pisze:
środa 19 cze 2019, 12:27
Trzeba zrobić zwrotne potwierdzenie odbioru na którym na frontowej stronie pisze się coś ala "skuteczna umowa wypowiedzenia z końcem okresu promocyjnego, kompletny zestaw routera z zasilaczem".
Multimedia pisze:Informuję, że rezygnację w formie pisemnego oświadczenia, z własnoręcznym podpisem Abonenta należy przesłać na adres: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia listem poleconym. Obowiązuje data wpływu rezygnacji do Biura. Umowa Abonencka może być rozwiązana przez Abonenta z zachowaniem 1-miesięcznego okresu wypowiedzenia, ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego.
Multimedia pisze:Uprzejmie informuję, że wraz z modemem należy zwrócić zasilacz.
Uprzejmie proszę o przesłanie sprzętu paczka na adres: ul. T. Wendy 7/9, 81-341 Gdynia.
Na ich stronie nie ma nic, że można dzwoniąc wypowiedzieć. Zresztą j/w nie masz dowodu potem skutecznego wypowiedzenia, a jak minie okres promocyjny to jest na bogato... celowo tak robią, bo JEŚLI przedłużysz to oni Ci anulują karę. Natomiast jeśli nie przedłużysz to kara zostaje, czyli generalnie płatność bez promocji, a tam jest grubo bo chyba 1000 zł czy coś i wychodzi jakbyś miał wszystko *2 droższe przez poprzedni rok :).

Odpowiedz